Ponúkam...
- Tréning fonematického uvedomovania podľa D. B. Eľkonina (Dialóg, spol. s.r.o.,)
Pre úspešné čítanie a písanie potrebuje mať dieťa rozvinuté rôzne schopnosti. Jednou z kľúčových je schopnosť fonematického uvedomovania. Fonematické uvedomovanie je schopnosť vnímať a vedome manipulovať s časťami slova: slabikami a hláskami. Deti zároveň trénujú výdrž a koncentráciu pozornosti, rozvíjajú si verbálno-akustickú pamäť a slovnú zásobu. Nadobúdajú nielen znalosti o jazyku, ale aj spôsobilosti, ktoré ich pripravujú na rolu školáka. Deti sa menia osobnostne: sú pozornejšie, sústredenejšie, vnímavejšie, sú viac motivované pre učenie, majú rozvinutý jazykový cit, lepšie komunikujú navzájom aj s dospelým.
- Reedukácia a korekcia učenia
- Sfumato - splývavé čítanie
- spôsob ako naučiť dieťa čítať plynulo a s porozumením textu
- veľmi vhodné pre deti so špecifickými poruchami učenia Školský program INPP Napomáha s pretrvávajúcimi primitívnymi, alebo nedovývijanými posturálnymi reflexmi, a taktiež pomocou stimulácie vestibulárneho systému rozvíjať motoriku, koordináciu a rovnováhu detí, v dôsledku čoho sa zvyšuje koncentrácia, zmierňuje sa ich vnútorný nepokoj, miznú, alebo sa zmierňujú ťažkosti pri písaní, čítaní, či opisovaní textu. Zlepšuje sa taktiež priestorová orientácia i organizačné schopnosti. Z celkového hľadiska deti začnú viac prejavovať svoj potenciál a ich výkon sa významne zlepšia!
Podpora resilience: psychické odolnosti u detí
- Diagnostika a terapia metódou Sindelar diagnostika zameraná na deficity čiastkových funkcií súvisiace s poruchami učenia a správania.
- KuPOZ, KuPREV ( TREA plus s.r.o.) programy sú zamerané na korekciu ťažkostí detí s ADHD, detí s pomalším psychomotorickým tempom, neurotickými ťažkosťami, dyslexiou a pod.
- Pohybový program Bilaterálna integrácia
V rámci pohybového programu Bilaterálna integrácia dochádza prostredníctvom konkrétnych cvikov a pohybov k stimulácii corpus callosum (zhluk neurónových vlákien zodpovedajúcich za prepojenie oboch mozgových hemisfér), ktorá postupne vedie k dosiahnutiu alebo zlepšeniu integrácie oboch mozgových hemisfér a tým aj koordinácie oboch strán tela (ruky, nohy, oči, uši). Program Bilaterálna integrácia pomáha zlepšovať schopnosť koordinovať dve strany tela samostatne i paralelne, podporuje lateralizáciu funkcií, zlepšenie senzorickej a senzomotorickej integrácie a celkovo prispieva k rozvoju CNS.