Ponúkam...

 
 

  • Tréning fonematického uvedomovania podľa D. B. Eľkonina (Dialóg, spol. s.r.o.,)

         Pre úspešné čítanie a písanie potrebuje mať dieťa               rozvinuté rôzne schopnosti. Jednou z kľúčových je             schopnosť fonematického uvedomovania.                           Fonematické uvedomovanie je schopnosť vnímať a             vedome manipulovať s časťami slova: slabikami a               hláskami. Deti zároveň trénujú výdrž a koncentráciu           pozornosti, rozvíjajú si verbálno-akustickú pamäť a             slovnú zásobu. Nadobúdajú nielen znalosti o jazyku,           ale aj spôsobilosti, ktoré ich pripravujú na rolu                     školáka. Deti sa menia osobnostne: sú pozornejšie,           sústredenejšie, vnímavejšie, sú viac motivované pre           učenie, majú rozvinutý jazykový cit, lepšie                           komunikujú navzájom aj s dospelým.

  • Reedukácia a korekcia učenia
  • Sfumato - splývavé čítanie
    - spôsob ako naučiť dieťa čítať plynulo a s porozumením textu
    - veľmi vhodné pre deti so špecifickými poruchami učenia
  • Školský program INPP                                                 Napomáha s pretrvávajúcimi primitívnymi, alebo nedovývijanými posturálnymi reflexmi, a taktiež pomocou stimulácie vestibulárneho systému rozvíjať motoriku, koordináciu a rovnováhu detí, v dôsledku čoho sa zvyšuje koncentrácia, zmierňuje sa ich vnútorný nepokoj, miznú, alebo sa zmierňujú ťažkosti pri písaní, čítaní, či opisovaní textu. Zlepšuje sa taktiež priestorová orientácia i organizačné schopnosti. Z celkového hľadiska deti začnú viac prejavovať svoj potenciál a ich výkon sa významne zlepšia!


  • Podpora resilience: psychické odolnosti u detí 

  • Diagnostika a terapia metódou Sindelar diagnostika zameraná na deficity čiastkových funkcií súvisiace s poruchami učenia a správania.
  • KuPOZ, KuPREV ( TREA plus s.r.o.)                               programy sú zamerané na korekciu ťažkostí detí s ADHD, detí s pomalším psychomotorickým tempom, neurotickými ťažkosťami, dyslexiou a pod.
  • Pohybový program Bilaterálna integrácia
  •        V rámci pohybového programu Bilaterálna                       integrácia dochádza prostredníctvom konkrétnych         cvikov a pohybov k stimulácii corpus callosum                 (zhluk neurónových vlákien zodpovedajúcich za             prepojenie oboch mozgových hemisfér), ktorá                 postupne vedie k dosiahnutiu alebo zlepšeniu                 integrácie oboch mozgových hemisfér a tým aj               koordinácie oboch strán tela (ruky, nohy, oči, uši).          Program Bilaterálna integrácia pomáha zlepšovať            schopnosť koordinovať dve strany tela samostatne i        paralelne, podporuje lateralizáciu funkcií, zlepšenie        senzorickej a senzomotorickej integrácie a celkovo        prispieva k rozvoju CNS.



Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started